Hvordan bliver jeg elev på EUH?

Det kræver ikke noget specielt at blive elev på verdens fedeste ungdomshøjskole EUH. Du skal blot være mellem 16 til 18 år når opholdet starter. Du må godt blive 19, mens du går her. Alle kan få en masse ud af at gå på højskole for unge. Nogen kommer for at dyrke deres interesser i frie rammer, få nye venner og fede oplevelser. Andre for at få en pause fra dansk, matematik, lektier og karakterer. Måske er du modig og har lyst til at gå en anden vej end alle de andre, der går direkte på gymnasiet efter 9. klasse, eller måske kunne du godt tænke dig at blive modig og finde frem til hvem du er og hvad du har lyst til. Alle er velkomne på højskoleophold på EUH!

Er du i tvivl om hvad en ungdomshøjskole er, kan du læse meget mere om det hele på vores hjemmeside www.euh.dk hvor du kan læse hvad er en ungdomshøjskole, kan se videoer fra fagene og hverdagen og høre elever fortælle om, hvordan det er at på på Egå Ungdoms-Højskole.

For at tilmelde dig, skal du udfylde formularen til de(t) hold du gerne vil gå på her: www.euh.dk/tilmelding

Inden du bestemmer at tilmelde dig, kan du også komme at opleve skolen med egne øjne på én af vores besøgsaftener, eller til åbent hus. Du kan se hvornår næste gang er her: https://www.euh.dk/besog-og-rundvisning

I mellemtiden kan du smutte ind på vores sociale medier og tjekke ud hvad der sker på en højskole for unge.

Vores Instagram Feed finder du lige herunder, men du kan også se mere på vores Facebook og YouTube.

Følg med på instagram