Værelse på Egå Ungdoms-Højskole

Øv dig på at flytte hjemmefra

Glæder du dig til at flytte hjemmefra, eller frygter du det? På ungdomshøjskole har du muligheden for at øve dig i at flytte hjemmefra sammen med dine 90 nye venner. Vi har både enkeltværelser og dobbeltværelser som befinder sig i elevhuse eller på elevgangen. Det er ikke muligt at ønske om man vil bo i det ene eller andet, det bliver tildelt tilfældigt. Her skal I lære at bo sammen på godt og ondt som en lille ny familie. Vi har ikke på forhånd sat en masse regler op for jer om sengetider etc. men hjælper jer til at finde ud af det sammen, bl.a. på husmøderne om onsdagen, hvor jeres huslærer vil være til stede og sørge for, at I kommer godt ud af det med hinanden. Det er også din huslærer, der bliver din personlige vejleder og du er altid velkommen til at tage fat i ham eller hende, hvis der er noget, du vil snakke om.

Sæt dit præg på højskoleværelset

Dit værelse bliver dit nye hjem og du indretter dig lige præcis som du ønsker. Mange gør meget ud af at indrette værelset, så de føler sig godt tilpas i deres nye hjem. Du får også din egen nøgle, så du kan låse dit værelse, når du er ude. Der er selvfølgelig Wi-Fi på alle værelser. Kort sagt; en rigtig fed måde at øve sig i at flytte hjemmefra!

Dit nye værelse Dit nye værelse på ungdomshøjskole